heart
ΚΑΛΑΘΙ
 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
logo

   Εργασία




 


Η εταιρεία μας αναζητά άμεσα Υποψήφιους/ες για στελέχωση του τμήματος πωλήσεων στο δίκτυο καταστημάτων.

Τι κάνει ένας Πωλητής Λιανικής;
Ο ρόλος του Πωλητή Λιανικής είναι καθοριστικός για τη λειτουργία του καταστήματος στο οποίο εργάζεται, αφού χρειάζεται να δημιουργήσει προσωπική επαφή με τον κάθε πελάτη και να φροντίσει για την εξυπηρέτηση του. Από αυτόν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, αν ο ενδιαφερόμενος θα αγοράσει τελικά κάτι από το κατάστημα, ποιο προϊόν θα επιλέξει, πόσα χρήματα θα δαπανήσει και, κυρίως, αν θα μείνει ευχαριστημένος, ώστε να το επισκεφθεί ξανά στο μέλλον.


Αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Χειρισμός ERP και πιστωτικών συναλλαγών
  • Επικοινωνία με τους πελάτες,διερεύνηση και ανάδειξη των αναγκών τους,
  • Παρακολούθηση ελλείψεων και φροντίδα για την αναπλήρωσή τους
  • Τακτοποίηση προϊόντων στα ράφια
  • Αποτελεσματική πώληση συσκευών αξεσουάρ και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών
  • Εξυπηρέτηση πελατών με ενθουσιασμό και πάθος
  • Διατήρηση καθαριότητας του χώρου εργασίας



Απαραίτητα Προσόντα:

  • Άνεση στην επικοινωνία.
  • Επικοινωνιακή και φιλική προσωπικότητα.
  • Επαγγελματική συμπεριφορά, ευγένεια, υπευθυνότητα και πνεύμα ομαδικότητας.
  • Ικανότητες επικοινωνίας και ιεράρχησης προτεραιοτήτων.
  • Γνώση αγγλικών.
  • Απαραίτητη γνώση υπολογιστή (Η/Υ).
  • Ανάλογη εμπειρία 2-4 έτη σε πωλήσεις gadgets, αξεσουάρ, συσκευών και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχο κατάστημα.
  • Άριστη γνώση των προϊόντων της κατηγορίας και διαρκής ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες



Παροχές:

Σταθερός μισθός & νόμιμες αποδοχές
Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον

 




Η εταιρεία μας αναζητά άμεσα Υποψήφιους/ες για στελέχωση του τμήματος Εξωτερικών πωλήσεων του δικτύου καταστημάτων.

Τι κάνει ένας Πωλητής Χονδρικής B2B;
Ο Πωλητής Χονδρικής B2B ανήκει στο τμήμα πωλήσεων και είναι υπεύθυνος για την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας σε μία συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Πραγματοποιεί επισκέψεις στα καταστήματα ή τα γραφεία των εταιρειών στην περιοχή ευθύνης του, παρουσιάζει τα προϊόντα της εταιρείας, συντάσσει οικονομικές προσφορές και διαπραγματεύεται τους όρους συνεργασίας. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για την επίτευξη του εταιρικού στόχου, την ικανοποίηση των πελατών και την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας μαζί τους. Τέλος, συντάσσει reports με βάση τις πωλήσεις στην περιοχή ευθύνης του, τη διατήρηση και ανάπτυξη του πελατολογίου καθώς και τις τάσεις του ανταγωνισμού στο συγκεκριμένο κλάδο/περιοχή.




Αρμοδιότητες:

  • Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
  • Διαχείριση και διατήρηση του υφιστάμενου πελατολογίου της εταιρείας στην περιοχή ευθύνης του.
  • Τακτικές επισκέψεις, σύνταξη οικονομικών προσφορών, παραγγελιοληψία και εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Χαρτογράφηση της αγοράς και ανάπτυξη του πελατολογίου.
  • Εκπαίδευση των πελατών στα προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Χτίσιμο μακροχρόνιων συνεργασιών.
  • Παρακολούθηση του ανταγωνισμού και των τάσεων της αγοράς.



Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση πωλήσεων στον κλάδο της τεχνολογίας.
  • Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε πωλήσεις B2B.
  • Θα εκτιμηθεί πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ.
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας.
  • Καλή γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel).
  • Δίπλωμα Β’ Κατηγορίας.
  • Δυνατότητα ταξιδιών απαραίτητη.
  • Διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων και ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Άριστη γνώση των προϊόντων της κατηγορίας και διαρκής ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες.



Παροχές:

Σταθερός μισθός & νόμιμες αποδοχές
Παροχή ΙΧ αυτοκινήτου
Παροχή εταιρικού τηλεφώνου
Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον

 




Η εταιρεία μας αναζητά άμεσα Υποψήφιους/ες για στελέχωση του τμήματος της αποθήκης στο κατάστημα της Μοναστηρίου.



Αρμοδιότητες:

  • Ετοιμασία παραγγελιών και τιμολόγηση προϊόντων.
  • Διαχείριση και έλεγχος της αποθήκης.
  • Παραλαβή εμπορευμάτων και τακτοποίηση στην αποθήκη.
  • Απογραφή αποθήκης ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Συνεχής ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος της εταιρείας.
  • Τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.



Απαραίτητα Προσόντα:

  • Επαγγελματική συμπεριφορά, ευγένεια, υπευθυνότητα και πνεύμα ομαδικότητας.
  • Ικανότητες επικοινωνίας και ιεράρχησης προτεραιοτήτων.
  • Απαραίτητη γνώση υπολογιστή (Η/Υ).
  • Καλή γνώση χρήσης ERP.
  • Καλή γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel)
  • Γνώση αγγλικών.
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχο κατάστημα.
  • Καλή γνώση των προϊόντων της κατηγορίας και διαρκής ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες.



Παροχές:

Σταθερός μισθός & νόμιμες αποδοχές
Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον



 

instagram facebook youtube twitter
Newsletter Εγγραφή στο Newsletter
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μοναστηρίου 157,
Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 595 070  2310 595 030
Εmail: info@themrgadget.gr
© 2020 - themrgadget.gr -- Κατασκευή Ιστοσελίδων by infocus
Back To Top
gr